/

Metal

Metal

Silver & Gold

I metalli preziosi cum'è l'argentu è l'oru sò assai dolci. L'argentu hè un materiale difficiule da marcà cumu si ossida è impannulisce facilmente. L'oru pò esse assai faciule da marcà, chì richiede poca putenza per uttene un bon annellu cuntrastante.

Tutti è tutti BEC A serie Laser hè capace di marcà nantu à l'argentu è l'oru è u sistema ideale per a vostra applicazione dipende da e vostre esigenze di marcatura. Per via di u valore di sti sustrati, l'incisione è l'incisione ùn sò micca cumuni. U ricucimentu permette à l'ossidazione superficiale di creà cuntrastu, eliminendu solu una quantità trascurabile di materiale.

Brass & Copper

L'ottone è u ramu anu una alta conducibilità termica è pruprietà di trasferimentu termicu è sò aduprati cumunemente per cablaggi, circuiti stampati è misuratori di flussu pressurizzati. E so proprietà termiche sò ideali per i sistemi di marcatura laser per u metalu perchè u calore hè rapidamente dissipatu. Queste riduce l'impattu chì u laser pò avè nantu à l'integrità strutturale di u materiale.

Ogni BEC A serie Laser hè capace di marcà nantu à l'ottone è u rame è u sistema ideale per a vostra applicazione dipende da e vostre esigenze di marcatura. A megliu tecnica di marcatura dipende da a finitura di l'ottone o di u ramu. E superfici lisce ponu offre un affettu di marcatura soffice lucidatu, ma ponu ancu esse ricotti, incisi o incisi. E finiture di superficia granulare offrenu poca occasione per a pulitura. L'incisione o l'incisione hè megliu per furnisce a leghjibilità da l'omu è da e macchine. In certi casi un annellu scuru pò travaglià, ma l'irregularità di a superficia ponu causà una leggibilità ridutta.

Inossidabile

Accantu à l'aluminiu, l'acciaiu inossidabile hè u substratu più cumunemente marcatu chì vedemu in BEC Laser. Hè adupratu in guasi ogni industria. Ci sò parechji tippi di acciai, ognunu cun cuntenutu di carbone, durezza è finiture variabili. A geometria è a dimensione di e parte varienu ancu assai, ma tutte permettenu una varietà di tecniche di marcatura.

Ogni BEC A serie Laser hè capace di marcà in acciaio inox è u sistema ideale per a vostra applicazione dipende da e vostre esigenze di marcatura. L'acciaiu inossidabile si presta à ogni tecnica di marcatura laser aduprata oghje. A migrazione o a ricucitura di carbone hè piuttostu simplice è i ricotti neri ponu esse ottenuti cù una putenza bassa o alta. L'incisione è l'incisione sò ancu faciuli, perchè l'acciau hè assorbente è hè abbastanza bonu à u trasferimentu termicu per aiutà à mitigà i danni. U marcatu pulaccu hè ancu pussibule, ma hè una scelta rara perchè a maiò parte di l'applicazioni richiedenu cuntrastu.

Aluminium

L'alluminiu hè unu di i substrati più cumunemente marcati è hè adupratu in parechje industrie. Tipicamente, cù una intensità di marcatura più leggera, l'aluminiu diventerà biancu. Sembra bè quandu l'aluminiu hè anodizatu, ma u marcatu biancu ùn hè micca ideale per l'aluminiu nudu è colatu. Paràmetri laser più intensi furniscenu un culore grisgiu scuru o carbone.

Tutti è tutti BEC A serie Laser hè capace di marcà nantu à l'aluminiu è u sistema ideale per a vostra applicazione dipende da e vostre esigenze di marcatura laser. L'ablazione hè a tecnica di marcatura più cumuna per l'aluminiu anodizatu, ma certi casi richiedenu l'incisione o a gravura. L'alluminiu nudu è Fusu sò tipicamente ricotti (risultendu in un culore biancu) a menu chì una specificazione richiede una maggiore profondità è cuntrastu.

Titaniu

Questa super lega leggera hè aduprata assai in l'applicazioni mediche è aeroespaziali per via di a so forza, durabilità è massa limitata. L'industrie chì utilizanu stu materiale portanu una pesante responsabilità è anu da assicurà chì a marcatura in opera sia sicura è micca dannosa. L'applicazioni aerospaziali richiedenu prove di fatica pesante per assicurà chì i duri strutturali ùn sianu subiti da a parte di titaniu per via di e Zone Colpite da u Calore (HAZ), di rifusione / di fondu di strati, o di micro-cracking. Micca tutti i laser sò capaci di fà such marcature. Per l'industria medica, a maiò parte di e parti in titaniu sò in realtà messe à l'internu di u corpu umanu in permanenza, o per strumenti chirurgichi chì saranu aduprati in u corpu umanu. Per via di questu, i marcati devenu esse sterili è resistenti. Inoltre, queste parti o strumenti marcati devenu esse appruvati da a FDA per assicurà chì sò veramente inerti è sicuri per u so usu destinatu.

Ogni BEC A serie Laser hè capace di marcà nantu à u titaniu è u sistema ideale per a vostra applicazione dipende da e vostre esigenze di marcatura. U Titaniu si presta à tutte e tecniche di marcatura ma u megliu laser è tecnica dipende da l'applicazione. L'industria aerospaziale utilizza a ricottura per limità i danni strutturali. Strumenti medichi sò ricotti, incisi o incisi secondu u ciclu di vita previstu è l'usu di l'attrezzu.

Metallo Rivestitu è ​​Dipintu

Ci sò parechji tippi di rivestimenti aduprati per indurisce o prutege i metalli da elementi corrosivi. Alcuni rivestimenti, cum'è u mantellu in polvere, sò più spessi è richiedenu regolazioni laser più intense per rimuovere completamente. Altri rivestimenti, cum'è l'ossidu neru, sò fini è destinati à prutege solu a superficia. Quessi sò assai più faciuli da annullà è furnisceranu un grande marcatu di cuntrastu.

Ogni BEC A serie Laser hè capace di marcà nantu à metalli rivestiti è verniciati è u sistema ideale per a vostra applicazione dipende da e vostre esigenze di marcatura. U UM-1 furnisce assai putere per rimuovere o annullà i rivestimenti più sottili. Ùn pò micca esse ideale per rimuovere un mantellu in polvere ma pò facilmente marcà un mantellu in polvere. I nostri laser in fibra più putenti venenu in 20-50 watt, è ponu facilmente rimuovere u mantellu di polvere è marcà a superficie sottostante. I nostri laser in fibra ponu abblate, incisione è incisione metalli rivestiti.