/

Non-metallu

Non-Metal

I Sistemi di Marcatura Laser BEC sò capaci di marcà una varietà di materiali diversi. I materiali più cumuni sò metalli è plastichi ma i nostri laser sò ancu capaci di marcà nantu à ceramica, cumposti è sustrati semiconduttori cum'è u siliziu.

Plastichi è Polimeri

I plastichi è i polimeri sò di gran lunga i materiali più espansivi è variabili chì sò marcati cù laser. Ci sò tante cumpunimenti chimichi sfarenti chì ùn si ponu micca categurizà facilmente. Alcune generalizzazioni ponu esse fatte in termini di marcature è cume appareranu, ma ci hè sempre una eccezione. Ricumandemu marcatura di prova per assicurà i migliori risultati. Un bon esempiu di variabilità materiale hè delrin (AKA Acetal). U delrin neru hè faciule da marcà, dendu un cuntrastu biancu strettu contr'à u plasticu neru. Black Delrin hè veramente un plasticu ideale per mette in mostra e capacità di un sistema di marcatura laser. Tuttavia, natual delrin hè biancu è ùn marca mancu à pena cù un laser. Ancu u sistema di marcatura laser u più putente ùn farà micca una marca annantu à questu materiale.

Ogni serie Laser BEC hè capace di marcà nantu à plastiche è polimeri, u sistema ideale per a vostra applicazione dipende da e vostre esigenze di marcatura. Perchè i plastichi è certi polimeri sò dolci è ponu brusgià mentre marcanu, Nd: YVO4 o Nd: YAG pò esse a vostra megliu scumessa. Questi laser anu una durazione di impulsu veloce da u fulmine chì dà un calore menu à u materiale. I laser verdi 532nm ponu esse ideali postu chì anu menu trasferimentu d'energia termica è sò ancu megliu assorbiti da una gamma più larga di plastiche.

A tecnica più cumuna in marcatura di plastica è polimeru hè u cambiamentu di culore. Stu tipu di marca usa l'energia di u raghju laser per alterà a struttura moleculare di u pezzu, resultendu in un cambiamentu di u culore di u substratu senza dannà a superficie. Alcuni plastichi è polimeri ponu esse leggermente incisi o incisi, ma a cunsistenza hè sempre una preoccupazione.

Vetru è Acrilicu

U vetru hè un pruduttu fragile sinteticu, materiale trasparente, ancu se pò purtà tutti i generi di comodità à a produzzione, ma in termini d'aspettu a decorazione hè sempre stata a più vulsuta cambià, allora cumu si pò impiantà megliu vari mudelli è testu l'apparizione di prudutti di vetru hè diventatu un scopu perseguitu da i cunsumatori. Siccomu u vetru hà un tassu di assorbimentu megliu per i laser UV, per evità chì u vetru sia dannighjatu da e forze esterne, e macchine di marcatura laser UV sò attualmente aduprate per l'incisione.

Gravate u vetru simpliciamente è precisamente cù un BEC machine à gravure laser. U vetru di gravure laser produce un affascinante effettu matte. I contorni è i dettagli assai belli ponu esse incisi in vetru cum'è foto, lettera o loghi, per esempiu nantu à bichjeri di vinu, flauti di champagne, bichjeri di birra, buttiglie. I rigali persunalizati per feste o eventi aziendali sò memorabili è rendenu unicu u vetru incisu à laser.

L'acrilicu, cunnisciutu ancu cum'è PMMA o Acrilicu, deriva da u Vetru Organicu in Inglese. U nome chimicu hè polimetilmetacrilatu. Hè un impurtante materiale polimeru plasticu chì hè statu sviluppatu nanzu. Hà una bona trasparenza, stabilità chimica è resistenza à u clima, faciule da tinghje, faciule da trasfurmà, è bella in apparenza. Hè adupratu in l'industria di e costruzioni. Hà una vasta gamma di applicazioni. I prudutti in plexiglass ponu generalmente esse divisi in piatti gettati, piatti estrusi è cumposti di modellatura. Quì, BEC Laser consiglia di aduprà una macchina di marcatura laser CO2 per marcà o incidere Acrilicu.

L'effettu di marcatura di a macchina di marcatura laser CO2 hè incolore. Generalmente, i materiali acrilici trasparenti saranu di culore biancu. I prudutti artigianali in plexiglass includenu: pannelli in plexiglass, segni acrilici, targhette in plexiglass, artigianati intagliati in acrilicu, scatule acriliche, cornici foto, piatti menu, cornici foto, ecc.

Legnu

U legnu hè faciule da incisione è tagliu cù una macchina di marcatura laser. U legnu chjaru cume a betula, a ciliegia o l'acera pò esse gasificatu da un pozzu laser, dunque hè più adattu per a scultura. Ogni tipu di legnu hà e so caratteristiche, è alcuni sò più densi, cum'è u legnu duru, chì richiede una putenza laser più grande quandu si incide o si taglia.

Cù l'attrezzatura laser BEC, pudete taglià è incidere ghjoculi, arti, artigianati, souvenir, gioielli di Natale, articuli di rigalu, mudelli architettonichi è intarsiature. Quandu si trasforma u laser in legnu, u focu hè spessu nantu à opzioni di persunalizazione persunale. I laser BEC ponu trattà una varietà di tippi di legnu per creà l'aspettu chì ti piace.

Ceramica

A ceramica non semiconduttrice vene in una varietà di forme è forme. Certi sò assai dolci è altri sò induriti furnendu assai varietà. In generale, a ceramica hè un sustratu difficiule da marcà laser, perchè ùn assorbe micca tipicamente assai luce laser o lunghezza d'onda.

BEC Laser offre un sistema di marcatura laser chì hè megliu assorbitu da certe ceramiche. Vi raccomandemu di fà campionamentu di prova per determinà a migliore tecnica di marcatura da applicà à u vostru materiale ceramicu. E ceramiche chì ponu esse marcate sò spessu ricotte, ma l'incisione è a incisione sò ancu possibili.

Gomma

A gomma hè un sustratu ideale per l'incisione o l'incisione perchè hè dolce è altamente assorbente. Tuttavia a gomma di marcatura laser ùn offre micca cuntrastu. Pneumatici è manichi sò uni pochi di esempi di marcature fatte nantu à a gomma.

Ogni serie Laser BEC hè capace di marcà nantu à a gomma è u sistema ideale per a vostra applicazione dipende da e vostre esigenze di marcatura. L'unichi fattori da cunsiderà sò a velocità è a prufundità di u marcatu, chì ogni seria laser offre u listessu tippu di marcatura esatta. Più u laser hè putente, più u prucessu di gravure o di gravure serà più veloce.

Pelletteria

A pelle hè aduprata principalmente per a scultura superiore di scarpi, borse, guanti di pelle, bagaglii ecc. U prucessu di produzzione include perforazione, incisione di superficie o mudelli di tagliu, è i requisiti di prucessu: a superficie incisa ùn diventa gialla, u culore di fondu di u materiale incisu, a punta di a pelle ùn hè micca nera, è a incisione deve esse chjara. I materiali includenu pelle sintetica, pelle PU, pelle artificiale in PVC, lana di pelle, prudutti semifiniti, è vari tessuti di pelle, ecc.

In termini di prudutti di pelle, a tecnulugia principale di marcatura si riflette in l'incisione laser di pelle finita, perforazione laser è incisione di scarpi in pelle, marcatura laser di tessuti di pelle, incisione è perforazione di sacchetti di pelle, ecc., È dopu diversi mudelli creati da laser per riflettà a pelle esclusiva Struttura unica.